Обмін і повернення товару

Для того щоб повернути товар в магазині, з собою необхідно мати:

- оригінал гарантійного талона (якщо він був у комплекті з товаром);
- документ, що підтверджує оплату товару (касовий чек або видаткова накладна);
- якщо покупка товару була оплачена карткою - платіжну картку, з якої було здійснено оплату;
- документ державного зразка, який засвідчує особу.
Адреса магазину: просп. Льва Ландау, 58.

Для повернення товару Новою Поштою необхідно відправити товар за реквізитами:

Одержувач: Компанієць В.І., (066) 627-46-46.
Доставка: Склад-двері.
Адреса: Харків, просп. Льва Ландау, 58.
Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" необхідно скасувати.
Оплата доставки — коштом відправника.

Правила Leader Promusic по обміну та поверння товару

У мережі магазинів Leader Promusic обмін товару належної якості протягом 14 днів, можливий, якщо:
- є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів одноразової (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
- товар не має слідів експлуатації.