Гарантія

Шановний покупець!


Дякуємо Вам за придбаний товар у нашому магазині. Щоб уникнути зайвих проблем і непорозумінь, просимо Вас уважно ознайомитися з інформацією, коли можливий ремонт придбанного товару по гарантії.


Гарантійні зобов’язання

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія залежно від сервісної політики виробника чи постачальника продукції. Підтверженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину. Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару Покупцеві.

Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Винятком становлять витратні матеріали, струни, світлофільтри, вакуумні лампи для гітарних підсилювачів, засоби по догляду, товари, так чи інакше пов'язані з гігієною (губні гармоніки, мундштуки і т.п.)

Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання.

Обов’язково повинно бути збереженно:

- повний комплект товару;

- цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;

- ярлики, захисні плівки;

- заводське маркування.

Якщо товар не працює або має суттєві недоліки в роботі обмін або повернення відбувається тільки за наявності висновку уповноваженого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатацій не порушені.


Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу.

Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон впродовж всього терміну дії гарантії.

Якщо в гарантійний період пристрій придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований – ми обмінємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цьго потрібно надати:

- товар з повною комплекцією;

- гарантійний талон;

- документ, підтверджуючий оплату.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:

- порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсуттність;

- наявості механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця чи інших осіб;

- порушення правил експлуатації, приведенних в посібнику користувача або інструкції;

- несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

- в випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбуваеться тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Гарантійні забов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:

- закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;

- випадкові пошкодження (дефекти заподіяні користувачем);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли в наслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу стороніх предметів, комах тощо);

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;

- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

- пошкодження, викликані дефектами системи в якій використовувався даний товар або виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;

- на періодичне обслуговування, ремонт та зміну частин у зв'язку з їх нормальним зносом;

- на матеріали та частини, що мають свій обмежений термін використання, усіх видів батарейок, лампочок, шнурів та інших частин;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації, що зазначені в інструкції, що йде в комплекті з виробом;

- використання не оригінальних витратних матеріалів.


Адреса сервісного центра: Україна, м. Харків, просп. Льва Ландау, 58.  Тел.: (057) 392-31-17